NASI PARTNERZY
:: KAMPANIE INTERNETOWE :: OPIEKA NAD SERWISEM WWW

 

Jeżeli potrzebujecie Państwo pomocy i opieki nad wykonanym bądź już istniejącym

serwisem www, firma nasza świadczy tego typu usługi, dopasowując swoją ofertę do aktualnych potrzeb Klienta.

 

W tym zakresie proponuje swoim Klientom wsparcie pod kątem stałej opieki technicznej i aktualizacyjnej serwisu www, biorąc pod uwagę również kwestie związane z bezpieczeństwem funkcjonowania witryny.

W tym celu wdrażamy całą politykę związaną z monitoringiem oraz wykonywaniem częstych backupów a także zapewniamy Państwu wszelkie prace aktualizacyjne zlecane nam przez Państwa.

Opieka nad serwisami www, dotyczy zagadnień związanych z :

Usługi bieżącego serwisowania oraz nadzór wykonanego serwisu www pod kątem zapewnienia ciągłości jego prawidłowego działania.

 

Usługa bieżącego wykonywania backupów celem zapewnienia ciągłości prawidłowego działania serwisu www.

 

Wprowadzanie aktualizacji zlecanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w serwisie www

 

Rozbudowa serwisu www o nową technologię, moduły, funkcjonalność -według aktualnych zapotrzebowań Klienta

 

Prawo zgłoszenia informacji do Wykonawcy  o błędach zaistniałych w działaniu aplikacji na podany w umowie specjalny numer infolinii i przesłania równocześnie w trybie pilnym wyczerpujących informacji na temat zaistniałego zdarzenia na podany w umowie adres e-mail. W celu wyeliminowania zaistniałego problemu i przyjęcia zgłoszenia w trybie pilnym od ZAMAWIAJĄCEGO usługi. W przypadku wykrycia błędu w działaniu serwisu WWW zostaje wszczęta przez Wykonawcę procedura naprawcza. Wykonawca zobowiązuje się w tym celu do utrzymywania kodu aplikacji w sposób czytelny i prawidłowy oraz niezbędnego do tego działania wykwalifikowanego personelu. Obsługa w/w zgłoszeń odbywa się poprzez:

  • powiadomienie ZAMAWIAJĄCEGO o możliwości i terminie wykonania usługi,
  • wyeliminowanie zaistniałego błędu w terminie uzgodnionym,
  • przetestowanie poprawnie wykonanej usługi przez obie STRONY,
  • podpisanie protokołu zdawczo – odbiorczego wykonanej usługi przez obie STRONY 

Konsultacje telefoniczne w godzinach pracy Wykonawcy pomiędzy 8.00 – 16.00 we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku.

 

***Koszt abonamentu za świadczenie wyżej opisanej usługi ustalany jest indywidualnie, biorąc pod uwagę aktualne potrzeby przedstawiane przez Klienta.

 

Celem uzyskania szczegółowych informacji i kosztorysu, prosimy o kontakt tel. (48) 360 24 60 lub przejdź do FORMULARZA KONTAKTOWEGO

 

NASZE REALIZACJE

telefon /fax:

+48 48 360-24-60


telefon komórkowy:

607 055 907


e-mail:

bok@konsorcjumit.pl


biuro obsługi Klienta:

ul. M.C. Skłodowskiej 18

III piętro pok. 311

26-600 Radom

Infolinia: tel/fax 048 360 24 60; tel. kom. 0 607 055 907