:: IDENTYFIKACJA WIZUALNA :: PREZENTACJE MULTIMEDIALNE

 

Prezentacja multimedialna to przede wszystkim dalszy krok w celu profesjonalnego kreowania wizerunku Państwa firmy i zaprezentowania produktów i usług m.in. na spotkaniach biznesowych, targach.

Dlatego oprawę graficzną wykonywanych przez nas prezentacji charakteryzuje przede wszystkim nieszablonowy layout oraz czytelny układ.

Staramy się aby elementem przyciągającym uwagę ODBIORCY była płyta CD/DVD. Charakterystyczny nadruk na zewnętrznej stronie płyty  w formie ciekawie zaprezentowanego nagłówka graficznego jest jednym z elementów wyróżniającym prezentację i wpływa na wizerunek firmy w oczach potencjalnego Klienta.

Poniżej przedstawiamy Państwu szczegóły graficzne, nawigacyjne i funkcjonalne prezentacji, biorąc przede wszystkim pod uwagę atrakcyjność wizualną realizowanego projektu,  nowoczesną technologię a także przejrzystość przy wykonywaniu tego typu usług.

 

OPIS FUNKCJONALNY I TECHNOLOGICZNY:

Do tworzenia prezentacji multimedialnych, wykorzystujemy technologie i programy optymalne dla danego rodzaju prezentacji.

 

Prezentacja interaktywna

Ten typ prezentacji daje użytkownikowi możliwość:

- pełnej kontroli nad wyświetlanymi treściami

- wyboru wyświetlanego działu

- swobodnej nawigacji pomiędzy partiami materiału

Przekaz w tego typu prezentacjach bazuje w większości na tekście, zdjęciach, czy wektorowych animacjach (animowane wykresy, schematy działania, rysunki techniczne), a także sekwencjach wideo.

Użytkownik ma do dyspozycji menu służące do poruszania się po kolejnych rozdziałach, co przypomina przeglądanie strony internetowej. Treść osadzona jest w powiązanej z nią tematycznie kompozycji graficznej.

Zarówno prezentacja Adobe Flash, jak i Macromedia Director są obecnie najbardziej popularnymi rozwiązaniami na rynku technik multimedialnych. Ze względu na łatwość implementacji plików Flash w strukturę stron internetowych i mnogość tego typu zastosowań, program Adobe Flash zyskał w ostatnim okresie znaczącą pozycję na rynku.

Najważniejszą zaletą tego rozwiązania jest finalny plik startujący prezentację w postaci niezależnej aplikacji exe. Oznacza to, iż użytkownik nie musi posiadać żadnych dodatkowych programów, gdyż wszystkie niezbędne wtyczki, playery i przeglądarki są zawarte w pliku exe. Do uruchomienia prezentacji wymagany jest tylko system operacyjny, np. Windows.

 

Elementy multimedialne w prezentacji

Użycie elementów multimedialnych w prezentacji wzbogaca treść, ułatwia jej zrozumienie i poprawia jakość przekazu, przykuwając tym samym uwagę odbiorców
i dając gwarancję reakcji z ich strony. Wybór możliwości jest wręcz nieograniczony.

 

Najpopularniejszą i najprostszą metodą urozmaicenia prezentacji multimedialnej
i wzbogacenia jej treści są zdjęcia. Jednak oprócz nich do wyboru są również filmy, klasyczne animacje 2D, animacje interaktywne , podkłady muzyczne.

 

Klasyczna animacja 2D, czyli ta najbardziej popularna, jest najprostszą formą animacji, pozwalającą przedstawić najważniejsze zasady działania produktu, ułatwiającą zrozumienie przekazu, a także niezastąpioną przy spotkaniach biznesowych
i konferencjach, w celu zwrócenia szczególnej uwagi odbiorcy na dane zagadnienie.

 

Zdecydowanie bardziej zaawansowanym narzędziem przekazu w prezentacjach multimedialnych jest animacja interaktywna, pozwalająca na wizualizację w najbardziej możliwie realistycznym wydaniu. Jej przewagę nad „płaskim” odpowiednikiem, stanowi niezwykła realność, rzeczywistość obrazu. Dzięki niej możemy w sposób wręcz „namacalny” zapoznać się z produktem. Tego typu animacje spotykane są najczęściej przy projektach architektonicznych, wizualizacjach domów czy mieszkań. Dzięki zastosowaniu tego typu animacji, klient ma możliwość zapoznania się z produktem. Jest to niezwykle pomocne narzędzie przy promocji nowego produktu

 

Każdą prezentację multimedialną możemy również wzbogacić dla Państwa o podkład muzyczny. Ponadto w sposób nowoczesny i przystępny zaprezentować asortyment Państwa firmy – w formie tzw. katalogu produktów. Taki katalog pozwala na wyświetlanie szczegółowych informacji o dostępnych produktach. A co najważniejsze – klient jest w stanie wyszukać odpowiadający mu produkt w przeciągu kilku sekund i to bez wertowania – kartka po kartce – kilkuset stron. W katalogu oprócz podstawowych opisów produktów występują szczegółowe dane techniczne, cenniki i zdjęcia.

 

Celem uzyskania szczegółowych informacji i kosztorysu, prosimy o kontakt tel. (48) 360 24 60 lub przejdź do FORMULARZA KONTAKTOWEGO

NASZE REALIZACJE

telefon /fax:

+48 48 360-24-60


telefon komórkowy:

607 055 907


e-mail:

bok@konsorcjumit.pl


biuro obsługi Klienta:

ul. M.C. Skłodowskiej 18

III piętro pok. 311

26-600 Radom

Infolinia: tel/fax 048 360 24 60; tel. kom. 0 607 055 907